Cliniclowns

Doe een wens

zondag 14 februari 2010

Zondag 14 februari

Ik heb een rot-dag. Geen aanleiding, behalve deze hele situatie. Gisterenavond had Olivier een hele goede avond. Lekker gespeeld en grapjes gemaakt. Ik kon echt merken dat hij bloed had gekregen. Hij had praatjes voor tien, net als "vroeger". In de middag waren Paul en Jaap met alle kinderen carnavallen en was ik alleen met hem. Hij ging lekker slapen en ik heb nog even zitten spuien tegen Marjon en later nog tegen Ingrid, die allebei langs kwamen. Olivivier sliep en was vooral geinteresseerd in de cadeautjes. Colin mocht wel een cadeautje naar hem brengen, maar verder wilde Olivier vooral rust...tot de avond dan.

Vandaag wilde we toch even met zijn allen (behalve Eus, want die moest werken) naar de optocht kijken en even een frisse neus voor Olivier. Het was dubbel...Ik vroeg me af wat ik daar deed en van de andere kant lekker om er even uit te zijn, ook al is het maar een uurtje. Lekker ingepakt in zijn rode kar gingen we op pad. Olivier vond het leuk en wilde niet naar huis, maar onderweg in de auto, zei hij dat hoj vast zijn ogen dicht deed...dat zegt genoeg! Lekker naar bed dus. Ik vind hem vandaag niet zo fit...hangeriger en soms lijkt hij wat koortsig. (ondanks paracetamol!) Volgens de thermometer heeft hij geen koorts, maar ik houd hem als een havik in de gaten en ik heb er vandaag geen goed gevoel over. Kan het niet onderbouwen en kijken het even rustig aan.

Heb vanalles te schrijven, maar heb er gewoon geen zin in. Het schrijven lucht me ook niet op. Ik denk dat het tijd is voor een wijntje en verder even helemaal niks. Ik hoop dat er een slechte film ofzo op tv komt.

PS: Mees zijn voortand is er nu ook uit. Tja, je bent een eeneiige tweeling of je bent het niet.

Rens en Mees zijn 2 nachtjes bij Jaap geweest en ook al heb ik ze veel gezien, ik mis ze en ik vind het fijn dat ze morgenmiddag hierheen komen. Niet fijn om de jongens uit elkaar te halen, maar zo konden ze allemaal even de meeste aandacht krijgen.

Einde klaag-bericht.

Sylvie.

1 opmerking: