Cliniclowns

Doe een wens

dinsdag 16 februari 2010

Dinsdag 16 februari

Vandaag met olivier voor controle en een nieuwe chemobehandeling naar het radboud gegaan. Vanuit eugenie vertrokken naar sylvie om rens en mees een dagje naar oma jeanne en opa frans te brengen. Rens en Mees hebben het er ieder op hun manier moeilijk mee. Ze missen de oude olivier en zijn verdrietig dat hij ziek is. Anderzijds vinden ze het lastig om wat gescheiden te leven, sinds olivier weer terug is zijn zij meer bij mij, en olivier is bij sylvie en paul. Ze missen sylvie en paul als ze bij mij zijn, maar weten dat het even zo is. Vanmorgen een lekke band gekregen, rotsneeuw.. Schoot daarvan in de stress, tranen, wil mee met olivier.. Paul heeft me vervolgens opgepikt en is meegegaan naar nijmegen. Uiteindelijk kom je dus altijd in Nijmegen, stressen hoeft dus niet.. Olivier was een kilo aangekomen bleek in nijmegen, ik 3 centimeter gekrompen ;-) Zijn hb gehalte is goed aan het toegenomen, de bloedtransfusie heeft hem goed gedaan. Nu weer met een andere oncologe gepraat, dit keer met de Wilmstumor deskundige. We zijn en blijven positief en hoopvol. Hoop dat er een mooie stijgende lijn in olivier zijn herstel blijft. Vanavond zijn rens en mees weer bij mij, olivier bij sylvie en paul. Het blijft fijn om te zien hoe goed sylvie en paul voor hem zorgen en hoeveel ze van hem houden.

Ik hou van je lieve klein sterke Olivier!

Papa Jaap

Geen opmerkingen:

Een reactie posten