Cliniclowns

Doe een wens

maandag 8 maart 2010

Maandag 8 maart

Ondertussen alweer een jaartje ouder geworden.. Ik wilde mijn verjaardag dit jaar eigenlijk niet vieren, gewoon samen met de kinderen en Eugenie, maar Sylvie, Paul, Rens & Mees hadden een ander plan en hebben voor mij een klein verjaardagsfeestje bij hen thuis georganiseerd.. Erg aardig van hen, het was een heel gezellige verjaardag geworden! Opa Frans en oma Jeanne, ouders van Paul, Eugenie, Frank en Colette met Colin en Arno en De 3 Grote Neven kwamen langs. Han, ilse en baby Frans en Marjon konden niet. Han, ilse en baby Frans vandaar zaterdagavond al opgezocht met Eusje, was een mooie avond. Verder kan ik het iedereen aanraden, je verjaardag vieren bij je ex-vriendin.. Gemakkelijk! (geen boodschappen doen, geen rommel in je huis, heel de dag bediening ;-) ). Nee, echt, het was fijn en lief dat ze dat voor me gedaan hebben. Veel leuke kadootjes gekregen, allemaal fijn gepraat en lekker gegeten en gedronken. Alle kinderen vonden het leuk en hebben heerlijk gespeeld. Fijn om zoiets leuks te doen in een minder fijne tijd. Olivier genoot. Hij was losgekoppeld van zijn sondevoeding-rugzak, trok zijn jas aan en kwam ons meedelen dat hij buiten mee ging voetballen met zijn broers en grote neven.. Een uurtje later kwam hij weer binnen gewaggeld met rode wangen en ging lekker op zijn bank liggen om filmpjes te kijken. Afgelopen weken wilde hij steeds niet lopen, maar bij zijn neven kon hij natuurlijk geen verstek laten gaan.. "Ik ben niet ziek!.." Kleine bikkel! Wat is Ruben begaan met hem, Olivier boft maar met zijn 3 grote neven. En natuurlijk kleine neef Colin, die vindt hij toch zo schattig.. Het was een fijne dag, mooi om die met voor mij belangrijke mensen te mogen delen. Iedereen zit op zijn manier met Olivier in zijn of haar maag. Morgen met Sylvie en Olivier naar het Radboud, hij wordt weer opgenomen, mijn kleine held. Wat zal hij dat niet leuk vinden.. Woensdag De Operatie, wat me erg nerveus maakt. Ik hoop dat het meezit en hij er zonder complicaties doorheen fietst.. Jaap

1 opmerking:

  1. Jaap, het was goed geregeld gisteren... ben alleen bang dat jij over een week of vier aan de beurt bent :-) Iets met 4 april...

    Allemaal heel veel sterkte de komende dagen.

    KOM OP OLIVIER !!!!

    Gr. Frank

    BeantwoordenVerwijderen