Cliniclowns

Doe een wens

dinsdag 9 maart 2010

Dinsdag 9 maart

Morgen is het zover! Olivier wordt geopereerd. Na weken van zorg, chemo, sondevoedingzakjes en goed leggen op de bank en in bed is het zover, de operatie.
De operatie die niet snel genoeg kon komen en de operatie die nu (té) dichtbij komt.
Morgen om half twaalf staat Olivier "op het programma" d-day en uur O(livier).
Sylvie heeft het zwaar, zenuwachtig en misschien wel teveel kennis. Ik ben rustig....heb vertrouwen! Vanavond heb ik gewerkt, nou ja gewerkt ik was aanwezig maar was eigenlijk maar met één ding bezig.......ben een paar uur eerder naar huis gegaan, even langs Olivier en Sylvie. Sylvie lag lekker onder de dekens en Olivier was in opperbeste stemming, leuk nog even met 'm gespeeld en lopen grappen. Slapen? echt niet Olivier ging het volhouden om de hele nacht wakker te blijven althans zo leek het......ben zo blij om hem zo energiek te zien, hij gaat de operatie goed in, optimistisch en vol kracht! Morgen zullen het onzekere uren worden, vanavond kwam de chirurg nog even langs en stelde mij gerust, een rustige, wijs ogende man. Direct maar eerlijk en vooral humaan, met oog voor gevoel......
Hoewel ik niet graag het lot van Olivier in iemands handen leg, durf ik dat bij hem wel....Morgen wordt de kanker verwijderd en wat de nabehandeling ook zal zijn, Olivier zal 'm doorstaan en morgen zal het begin zijn van een nieuw leven...........
We kregen vandaag een heel lief kaartje (en "bloemen") van een geweldig lieve vriendin....de lente begint, de winter is voorbij......en zo is het maar net en na de lente begint de zomer!!!! Olivier's zomer, de zomer van 2010 is Olivier's zomer!!!!! punt.
Ik ben trots op je Olivier! héél trots!
Net zoals ik trots ben op je moeder, je vader en iedereen om je heen, maar jij! jij bent degene waar ik echt trots op ben!
Nog één dagje Olivier......hou van je Grote druif! véél, héél veel!

Paul











Geen opmerkingen:

Een reactie posten